vrijdag 16 oktober 2020

Vervalt  - Vervalt
 Het Trefpunt, Petrakerk, Dennenlaan 5
 € 5,-

In verband met de aangescherpte Corona maatregelen is deze bijeenkomst vervallen.
Wereldvoedseldag betekent aandacht voor de voedselproblematiek. Een initiatief van de Voedsel- en Landbouworganisatie van de VN en ondersteund door het Werelddiaconaat. Productie, verdeling, verspilling, verduurzaming, het kan en moet beter. De belangstelling van vorig jaar zet ons aan om opnieuw een avond te organiseren met een korte inleiding en daarna samen een sobere, voedzame en duurzame maaltijd te nuttigen. (koffie/ thee vanaf 17.30 uur) Wilt u meehelpen deze te bereiden en/of te gebruiken dan kunt u zich tzt aanmelden via intekenlijsten in de kerken. Arjan Schoonhoven en Alfred Slomp, 2 bevriende studenten, willen deze keer tijdens een korte inleiding met ons nadenken over duurzaam eten en consumenten inspireren om een stap te zetten door een “verantwoord rondje door de supermarkt”.