zondag 19 december 2021

ONLINE - Festival of Lessons and Carols: Veenendaals Kamerkoor, o.l.v. Herman Mussche

zondag 19 december 2021
 15:30  - 16:30
 Petrakerk, Kerkewijk 135 Veenendaal
 collecte na afloop

Festival of Lessons and Carols

Festival of Lessons and Carols: Veenendaals Kamerkoor, o.l.v Herman Mussche

In verband met de persconferentie van zaterdag 18 dec. jl is het festival uitsluitend online
Op zondagmiddag 19 december om 15:30 uur, verzorgt het Veenendaals Kamerkoor een kerstzangdienst naar traditioneel Engels voorbeeld: een Festival of Lessons and Carols. Hierbij wordt, d.m.v. koor- en samenzang en een aantal Bijbellezingen, het verhaal verteld van de geboorte van Jezus en de aanloop daarnaar toe. Het Veenendaals Kamerkoor, onder leiding van Herman Mussche, zingt muziek van onder meer Gustav Holst, Morten Lauridsen en John Tavener.
Vanwege Coronamaatregelen is er slechts beperkt publiek mogelijk. U kunt daarom helaas niet op eigen gelegenheid naar de kerk komen. Uitnodigingen lopen uitsluitend via Kerktijd. Om die reden wordt deze dienst rechtstreeks online uitgezonden via kerkdienst gemist.
(Ga naar de website van de Petrakerk, klik in de rechterbalk op het logo van “Kerkdienst Gemist” en kies voor de actuele uitzending.)

Inloop vanaf 15:00 uur
Contact: Guus Fennema, fennema1965@gmail.com